Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Contact met mensen die graag over de ruimte praten

  • Aspen

    Ik zoek contact met mensen die met mij willen brainstormen/praten en evt. afspreken op lokatie om over het heelal te praten.

    Graag alleen serieuze reakties.

  • JuttertjeDH

    Hoi Aspen, ik vind het altijd heerlijk om over het heelal te praten/filosoferen :) Het heelal is uiteindelijk de oorsprong van alles! Waar wil je het precies over hebben?

    Groeten,

    Jutter

  • Aspen

    Laten we het eerst hebben over de grootte van het heelal en hoe jij hier over denkt.

    Hoor het graag.

  • JuttertjeDH

    …Eh ja, nou van het “zichtbare heelal” dus alles wat we kunnen zien is bekend dat het verste licht er zo n 15 miljard jaar over heeft gedaan om de aarde te bereiken, dus reken maar ff na li x 15 miljard= aardig eindje.. en hoe groot het niet zichtbare heelal is weet niemand, maar nou heb ik gelezen dat er vor de big bang helemaal geen ruimte was, maar dat de ruimte veroorzaakt is door de big bang, dus voor de big bang was er geen ruimte…. Kijk en dat gaat er bij mij dus niet in he!

  • hans

    Voordat de Big Bang plaatsvond moet er toch iets/iemand zijn geweest wat ervoor gezorgd heeft dat de omstandigheden aanwezig waren om dit fenomeen plaats te laten nemen(temperatuur,omvang,deeltjes enz.).B)

    m.v.g.

    hans