Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

planeetbevingen?

  • danja

    Op onze planeet zijn er toch met enige regelmaat aardbevingen,hoe zit dat op veel andere planeten die we kennen?(Geen aardbevingen dan natuurlijk;-) )Hier bij ons heb je ook het schuiven van de aardplaten/continenten,tsunami's etc..Waarschijnlijk veel “activiteit”op vele planeten,maar zijn er ook planeten die niets meer doen,in feite dode planeten?(Ik denk het..?)Is de aarde een planeet met een erg actieve geologie vergeleken bij veel planeten,en hoe divers is de “activiteit”van planeten?Geloven jullie dat er ook op andere planeten zulke gelijkende omstandigheden bestaan zodat er elders in ons heelal ook leven mogelijk is.(life as we know it?;-)en…..zullen we ooit in het bestaan van de mensheid contact hebben met andere levensvormen die in staat zijn tot communiceren zoals wij?

  • Aspen

    Ik denk dat er in andere melkwegstelsel ook planeten zijn waar leven is of mogelijk is.

    Aantonen dat dit echt zo is, is natuurlijk moeilijk. Misschien dat er in de toekomst wel d.m.v. moderne techniek aangetoond kan worden waar er leven is. Alleen ik ben bang dat de afstanden tussen ons en “zij” onoverbruggelijk is en blijft.