Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe is het heelal ontstaan , wat was er voor de big bang

  • sdjfjsajsd

    alle hoeren zijn neukede

  • Jan

    Het gebeurt niet alle dagen , iemand te vinden die dezelfde interesse heeft . Tot weldra ????

  • danja

    Hallo juttertje.

    Ook ik hield me als kind (begin puberteit,veertien jaar enzo)al erg met deze materie bezig en kon er ook van in paniek raken.Wij kunnen met onze hersens toch eigenlijk niet anders denken dan aan/in “ruimte” ?

    Ik heb het een poos gelaten voor wat het was,de big bang,de ruimte etc..)maar het is me altijd blijven trekken.

    foto's van het heelal,sterren,sterrenhopen,sterrenstelsels,de melkweg etc..ik vind het prachtig.Probeer me nu er niet meer druk over te maken,dat wij mensen,een beperkt denkvermogen hebben.Ik zie voor een deel dat de evolutie klopt.Toch denk ik ook te zien en te voelen,dat er een intelligente kracht achter zit….Heb je wel eens gehoord van het Higgs-deeltje?

    De theorie van vele big bangs is er ook,zelfs het idee…dat er vele universums zijn,allemaal onstaan door een big bang,misschien hebben die effect op elkaar,is het een cyclus van big bangs en weer inkrimpen,die eindeloos duurt?

    Soms stel ik het in mijn hoofd voor,als een soort voortdurend in beweging zijnde honingraat….

    Ik heb nu ff andere bezigheden,maar zal later weer op dit prikbord kijken…

    Groetjes Danja.