Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ruimtereizen

  • Suus

    Beste mensen,

    Voor mijn studie moet ik een klein onderzoek houden.

    Wie van jullie wil 3 minuutjes van jullie tijd nemen en even deze enquete invullen?!

    De enquete kan ook naar mij terug gemaild worden..!

    Bedankt!!

    Groetjes, Suus

    1. Leeftijd

    2. GeslachtM / V

    3. Uit hoeveel personen bestaat uw huishouden?

    4. Heeft u al eens gehoord van Fly Emirates? (Zo nee, ga verder met vraag 9) Ja/Nee

    5. Met welke woorden zou u Emirates omschrijven?

    a) Luxueus b) Avontuurlijk c) Betrouwbaar d) Duur e) Goedkoop f) Goede service g) Slechte service

    6. Heeft u ooit met Fly Emirates gevlogen?Ja/Nee

    7. Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteit verhouding van Emirates?

    a) Zeer goed. b) Goed. c) Gewoon. d) Slecht. e) Zeer slecht.

    8. Welk cijfer zou u Emirates geven? (Schaal 1 op 10)

    Fly Emirates is een vliegmaatschappij uit het Midden-Oosten, “De Emiraten”, die wereldwijd actief is in het verzorgen van vliegreizen. 9. Zou u overwegen om in de toekomst met Fly Emirates te vliegen? a) Ja, zeer zeker wel b) Ja, waarschijnlijk wel c) Misschien wel, misschien niet d) Nee, waarschijnlijk niet e) Nee, zeer zeker niet.

    10. Wat is uw mening ten opzichte van ruimtereizen in het algemeen?

    a) Zeer interessant b) Interessant c) Oninteressant d) Zeer oninteressant e) Anders, namelijk …

    11. Zou u ooit overwegen een ruimtereis te maken? a) Ja, zeer zeker wel b) Ja, waarschijnlijk wel c) Misschien wel, misschien niet d) Nee, waarschijnlijk niet (Ga verder met vraag 14) e) Nee zeer zeker niet (Ga verder met vraag 14)

    12. Waarom zou u overwegen een ruimtereis te maken?

    13. Hoe lang zou u dan in de ruimte willen verblijven? a) 2 tot 24 uur b) 2 tot 4 dagen c) 1 week d) Langer dan een week

    14. Waarom zou u geen ruimtereis willen maken? a) Niet in geïnteresseerd b) Onveilig c) Durf niet d) Geen geld voor over e) Financieel onmogelijk

    15. Hoeveel bent u bereid voor zo’n ruimtereis te betalen?

    16. Hoeveel denkt u dat een ruimtereis kost?

    De prijs van zo’n ruimtereis ligt rond de 100.000 euro inclusief annulerings verzekering. 17. Wat vind u van die prijs?

    a) Te weinig. b) Weinig c) Precies goed d) Veel e) Te veel

    18. Op dit moment biedt radiostation Q-music een ruimtereis aan. Zou u deze ruimte reis willen winnen?Ja/Nee

    19. Wat zou u ervan vinden als Fly Emirates ruimtereizen aan gaat bieden?

    a) Zeer interessant b) Interessant c) Niet zo interessant d) Helemaal niet interessant

    20. Stel Fly Emirates zou ruimtereizen aanbieden. Bent u dan bereid een ruimtereis te maken?

    a) Ja, zeer zeker wel b) Ja, waarschijnlijk wel c) Misschien wel, misschien niet d) Nee, waarschijnlijk niet (Ga verder met vraag 22) e) Nee, zeer zeker niet. (Ga verder met vraag 22)

    21. Waarom zou u met Emirates een ruimtereis willen maken? (Ga verder met vraag ..)

    22. Waarom zou u niet met Emirates een ruimtereis willen maken?

    23. Kunt u een ander bedrijf opnoemen dat ruimtereizen aanbiedt?Ja/Nee

    24. Zo ja welke? …

    25. Denkt u dat ruimtereizen in de toekomst populair zullen worden?

    a) Ja, zeer zeker wel b) Ja, denk het wel c) Misschien wel, misschien niet d) Nee, denk het niet e) Nee, zeer zeker niet

    26. Waarom denkt u dat?

    27. Vind u ruimtereizen alleen weggelegd voor rijke mensen?Ja/Nee

    28. Hoe veilig vindt/lijkt u het maken van ruimte reizen.

    a) Zeer veilig b) Veilig c) Onveilig d) Zeer onveilig

    29. Welke van de onderstaande termen geven het beste een omschrijving van u weer? a) Nieuwsgierig b) Zelfstandig c) Bang d) Betrouwbaar e) Lef f) Enthousiast g) Kritisch h) Spannend i) Avontuurlijk

  • mega

    leuk hoor

  • Sophie

    Hoooi.(:P)

    Ik doe een opdracht voor school.

    En ik moet weten wat de kosten van een Astronautenpak zijn voor Woendag 8 Juni. 08/06/11.:S

    Als u die zou willen mailen, zou ik dat erg aardig vinden.

    Alvast bedankt, Sophie.:)-D