Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dinsdag 17 oktober wonders?

  • nelleke

    Hallo,

    Iemand vertelde mij dat volgende week dinsdag het planetenstelsel zo komt te staan dat er veel positieve energie vrij komt. En die persoon vertelde mij dat je die dag om een uur of 5 (?) buiten moet zijn en heel positief over bepaalde dingen moest denken, en dat er dan misschien wel iets kon veranderen wat te gebeuren staat. (bijvoorbeeld het overlijden van iemand)

    Kan iemand mij daar iets over vertellen of dat ook zo is, of jullie daar iets van weten/geloven?

  • Spitsz

    Geloof er wel in.

    Per slot van rekening komen wij mensen uit het heelal want iets anders is er niet en we komen toch ergens vandaan ?

    De sterren zullen daarom best wel invloed op ons hebben.

    Spitsz.

  • Bobsleefanclub Passé

    Bobsleefanclub Passé onderschrijft bovenstaande theorie niet. Bobsleefanclub Passé onthoudt zich van support van zweverige aangelegenheden, dit is levensgevaarlijk in een bobslee.

    Het eerste bericht: Deze persoon wordt in afrikaanse landen ook wel omschreven als “kwakzalver”. Dit type persoon heeft zich inmiddels over de hele wereld en in veler gedaanten verspreid. Bobsleefanclub Passé supports wetenschapplijk onderzoek. Wetenschappelijk onderzoek is zóóó het nieuwe laten beinvloeden door kwakzalvers.

    Het tweede bericht: Mensen komen niet uit het heelal, al mag dit in oorlogen en in gebieden rond Texel dan wel zo lijken. Deze personen komen echter niet uit het heelal maar uit vliegtuigen. Vliegtuigen zijn zóóó de nieuwe Maan-bussen. Tevens supports Bobsleefanclub Passé verplicht vier jaar biologie onderwijs op middelbare scholen.

    Ik citeer: “Per slot van rekening komen wij mensen uit het heelal want iets anders is er niet en we komen toch ergens vandaan ?”

    Bobsleefanclub Passé is van mening dat mensen niet uit het heelal komen. Bent u (meneer Spitz) ook zeer snel dalend door de lucht naar beneden komen vallen en heeft u, net zoals in uw opinie de rest van de wereldbevolking, een zeer gelukkige landing gehad op een stapel veren van geslachte eenden in Namibie? (Dit uiteraard nadat u subtiel doch behendig slalommend de meteoren en sterren heeft ontweken)

    Bobsleefanclub Passé supports: mannetje-vrouwtje

    Bobsleefanclub Passé: Supporter van bijvoorbaat kansloze sporters, sportploegen en evenementen!!!

  • Armani

    Bobsleefanclub Passe slaat wederom de spreekwoordelijke spijker op zijn kop !!

  • tin

    DAT IS TOEVAL IK WAS DINSDAG 17 OCTOBER JAARIG Armani schreef:

    >

    > Bobsleefanclub Passe slaat wederom de spreekwoordelijke

    > spijker op zijn kop !!

  • klaas de kleine

    ik ben met mn bobslee over mijn piemel gereden en nou doet het heel erg zeer, heeft iemand misschien suggesties? alvast bedankt en met vriendelijke groet klaas.