Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bobsleefanclub Passé

  • Bobsleefanclub Passé

    Bobsleefanclub Passé supports het Heelal. Het Heelal is zo de nieuwe ruimte.

  • Armani

    De bobsleefanclub Passe bedoelt de oude ruimte…??

  • jan-willem

    beste broeders ik ben afgelopen dinsdag met m'n bobslee over mijn piemel gereden, wat nu uiteraard zeer pijnlijk is maar ik wil wel graag met mijn vriendin kunnen vrijen. heeft iemand misschien suggesties alvast bedankt.

    MVG jan-willem

  • Bobsleefanbclub Passé

    Geachte kansloze jan-willem,

    Het getuigd niet van veel deskundigheid en goede preperatie alvorens u zich met de BobsleePRAKTIJK heeft ingelaten. Inderdaad beste jan-willen, voor de praktijk komt inderdaad eerst.. de THEORIE. Wij van Bobsleefanclub Passé houden zich al jaren bezig met de bobslee-theorie (en ándere praktijken, hierover later niet meer).

    Met vriendelijke groet,

    Bobsleefanclub Passé

  • Bobsleefanclub Passé

    Geachte Jan-Willem,

    Gezien de aard van je klacht ben ik als bobslee ongeluk expert binnen Bobsleefanclub Passé gevraagd te reageren op je situatie. Het ontbreken van een testikel is inderdaad een groot obstakel voor succesvol geslachtsgemeenschap. Zoals reeds eerder door Bobsleefanclub Passé werd gewezen, is gedegen voorbereiding alvorens de bobslee activiteit van essentieel belang. Een van de eerste lessen in de bobsleetheorie leert dat het op het ijs leggen van een in erectie toestand verkerende penis niet verstandig is. In slappe toestand in dit overigens geen probleem en bobsleers worden doorgaans zelfs aangemoedigd in deze activiteit te participeren alvorens ze de sport beoefenen.

    Gemakshalve zullen wij (bij gebrek aan nadere specificatie) er van uitgaan dat je voortplantingsorgaan niet langer beschikbaar is voor rehabilitatie.

    Hoewel je situatie op dit moment uitzichtloos lijkt, zul je ontdekken dat na je rehabilitatie (van de wond) nog een scala aan opties beschikbaar zult hebben om de liefde met je vriendin te bedrijven. Je kan bijvoorbeeld denken aan penetratie door middel van een voorbinddildo. Swafelen is hierbij uitgesloten, gezien het feit dat een het be-swaffelen van je vriendin met een @!#$ een aantal verloren tanden als gevolg zou kunnen hebben. Gebruik bij voorkeur een zwarte @!#$; vrouwen vinden dit aangenamer. Daarnaast is eventueel penetratie door middel van de hand mogelijk, afhankelijk van de capaciteit van je vriendins vagina. Overigens kunnen we hierbij wel melden dat op het moment dat je een zwarte @!#$ gebruikt, dit een capaciteitsverhogende werking zal hebben op de vagina van je vriendin. Als laatste kunnen we je penetratie met de hoofd aanraden. Gezien de mate van intelligentie in je opmerkingen is het denk ik veilig om er van uit te gaan dat inhoud van je schedel niet die van de zwarte @!#$ zal overschrijden. Daarmee is eventuele schade aan de vagine van je vriendin uitgesloten. Deze methode is zelfs aangeraden ter afwisseling om de uitdijing vvan je vriendins vagina te ontlasten.

    Wij hopen dat ons advies je sexleven zal bevorderen. Mocht je nog meer vragen hebben over bobsleeen, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Bobsleefanclub Passé