Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

komeet

  • jasper03 en nienke06

    Intussen is het nu 27 mei en er is tot nu toe nog niks gebeurd..

    Wel heb ik nog flink op internet zitten rondneuzen en ook nog gevonden dat er bepaalde ‘deskundigen’ zijn die zeggen dat het niet een kwestie is van wanneer maar hoeveel. Omdat die uiteengevallen komeet een staart van stukken en stukjes heeft en dat wij met onze aardbol dwars door hun baan gaan als het ware.

    Dat het (ooit) staat te gebeuren staat vast, maar hoe groot en hoeveel stukken bedoelen ze dan. Maar als je rondspeurt zie je meer kometen die de aarde ‘dichtbij’ passeren (nog altijd een aantal kilometers in de miljoenen).

    Maar als er een solar-wind komt of een ander soort uitspatting van de zon, dan kan door een magnetisch veld-gebeuren de baan van die stukken weer wijzigen of dat ze zelfs richting de aarde worden ‘geblazen’ ofzo.

    Ik heb wat gelezen over tussen 25 mei en 8 juni (onzekerheid duurt dus nog even), maarja die franse ex-piloot Eric Julien trok de datum 6 juni 2006 zelfs door naar 6-6-6 (film the Omen - number of the beast) en Hebreeuwse en Kabala zaken als ik het goed heb gezien. En Nostradamus en ene Mother Shipton en allerlei Bijbel codes.

    Ik vind het nogal gevaarlijk om die zaken er bij te slepen en overal te verspreiden, want mensen zoals jij en ik die er weinig vanaf weten en nieuwsgierig en daar door uiteindelijk misschien ook angstig worden voor wat er kan gaan komen.

    Op sommige sites staan ook stukjes over mensen die voorspellende dromen en/of visioenen hebben gehad hierover.

    Kortom, het houdt nog niet op..maar wat is er nou ècht waar?

    Daar zit ik zelf meer mee, op en gegeven moment zijn het allerlei berichten die de ronde doen en als je vanalles bekijkt en links aanklikt komt je via via zelfs uit bij graancirkels met voorspellingen e.d.!

    Ongetwijfeld is er meer tussen hemel en aarde, maar het blijft blijkbaar zoeken naar wat nou de echte waarheid is..

    Syl

  • Armani

    Vraagt zich nou nooit eens iemand af hoe kometen ontstaan zijn, en waarom ze richting de Aarde komen ?